dagen :D

2010-02-23 20:43:14
kategori: Allmänt   [2] kommentera




dagen idag var kul jag var sjuk trött och då vare dubbelt så kul
haha jag lovar er som inte har sätt mig trött att jag är sjukt kul
hahaa xD vi alla fall så hade vi idrott först på morgonen vi hade
fys med nån från nian sen hade vi bild sen lunch och efter lunchen
hade vi matte/no och vi har prov i nästa vecka och engelska också
-.- sen nu på fredag har vi tyska prov så jag har suttit och plugga
till det ikväll också S T O L T stavas det haha xD sen efter skolan gick jag
på stan ett tag med olivia björk,fanny & beidan det var skojj nu ska jag 
kolla på tv  puss <3


Tro mej.. när maria e trött ere as kul

<333XP

2010-02-24 15:35:59
gustav:)

Ni har lika tyska böcker som oss ;)

2010-02-24 16:10:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin