hejhej

2010-02-12 21:11:58
kategori: Allmänt   [0] kommentera
haha dagen var as kul bilder kommer sen ska kolla lite med fanny
om hon kan skicka några i alla fall så var vi i GB idag haha så
sjukt kul och olivia nyeberg och fanny ramlade i liften när dom
åkte tre på en sida och jag på ena haha as kul xD sen hittade v
vi en as kul skogsbana som var i skidspåret hahah xD sen åkte
jag och olivia hem till olivia sen åt vi mat där sen tog vi bussen
till skolan och där hade vi tyska lite segt :P sen gick jag på stan
med beidan,fanny,olivios sen träffade vi angelica och då skulle
fanny och olivia hem så då åkte jag beidan och angelica hem till
min pappa och spelade kort och flummade sen nu sitter jag och
angelica här i soffan och myyser,och jag ska snart ta mig en dusch
en typ se solsidan och sen soooova är fett laddad tills morgondagens
tävling och angelica ska hejja och kanske ida om hon svarar för jag
tror hon är sjuk aja puss <3


mariaa 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin