i can see it in you´r painted false eyes

2010-02-02 17:50:16
kategori: Allmänt   [1] kommentera



vanliga kläder 

VS

längdskidkläder :)



jag hinner blogga lite till innan jag sticker på
träning för pappa kommer om en halvtimme :)
ja shit som jag har längtat efter att få åka längdskior
det är ju helt sjuk tror aldrig att jag har velat åka
längdskidor så mkt som jag vill just nu :] jag,pappa
& mathias åkte ju 1 mil i söndags och j*lvar vad
träningsvärk jag har det är ju helt sjukt så mina
kompisar har nog nått hört alla mina klagomål
om att jag har ont i benen och allt haha xD


mariaa 


Gustav :)

du har lika "buff" som jag har :P

2010-02-03 16:24:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin