In my head, you fulfill my fantasy.

2010-02-09 17:20:53
kategori: Allmänt   [2] kommentera

ganska kul dag idag först hade vi idrott sen bild :D vi gör typ egna rum
på ett papper om ni fattar aja skit samma sen hade vi lunch och efter
det matte/no och vi flummade såklart på lektionerna :D sen efter skolan
gick jag beidan,olivia och fanny på stan och jag köpte kläderna som jag
la ut förut och fanny ramlade och drog ner mig på henne så om ni såg
några ligga på marken vid stadium så var det nog fanny och jag haha
men jag började as garva för det såg så fult ut haha xD sen nu har
jag nyss ätit mat och ska snart på träning :D<3 puss



mariaa 


Fredrik Nilsson http://röv

JAG ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-09 18:01:47
Anonym

eller inte !

2010-02-09 20:59:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin