marieby

2010-02-04 07:13:44
kategori: Allmänt   [0] kommentera

förlåt för att jag inte updaterade igår men jag hade fett mkt att göra
först på skolan var det väll helt okej men jag hade lite damp igår
och sen var jag på stan med underbara fanny ! och köpte lösnaglar
sen tog jag bussen hem kvart över fyra sen när jag kom hem till
pappa så åt vi mat och sen åkte vi till marieby och åkte komunskidan
det känndes faktiskt ganska bra med tanke på att jag har varit sjuk
ganska länge och så, men igår fick jag ju veta den sjuk dåliga nyheten
att FRIDA ANDERSSON ska sluta med längdskidor jag trodde fan att
hon skämta men det gjorde hon ju såklart inte men hon vill ju se
om hon tycker att det bli roligt sen för just nu så tycker hon tydligen
inte det :O då får väll jag träna/tävla utan henne vid min sida då :/
nu ska jag gå till skolan puss <3


mariaa 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin