nothing can take you away from me

2010-02-02 17:15:28
kategori: Allmänt   [0] kommentera
tjooo bloggen jag hade inte tid att blogga igår för vi slutade ju halv
åtta så jag var hemma vid åtta sen var jag tvungen att plugga till no
provet som vi hade idag känndes bra men det gick nog sämst haha xD
idag har vi som sagt haft no prov,idrott haha det var fett skojj vi hade
nån joel i nian som pratade skit kul och typ svor hela tiden så magnus
blev typ sur eller nja han typ garva :P sen hade vi bild och det var as
kul vi typ håller på att  göra ett rum och kök as kul :) och snart ska jag
på skidträning ÄNTLIGEN :D det är klassiskt också då äre ju ännu roligare
+ att det är typ bara 2-3 veckor till kalle :O känns just nu som om jag inte
kommer hinna komma i så bra form men jag ska göra allt vad jag kan så
att jag hinner det :) puss




mariaa 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin