when i look at to you.

2010-02-26 18:41:14
kategori: Allmänt   [0] kommentera
men dåligt kul dag idag eller x) haha shit,först hade vi långfärdsskidor nere på
storsjön och jag är typ lite små sjuk så jag gick/gled på isen fett kul :D sen
var det lunch fett good mat typ nån steekt potatis och kyckling curry sås grej
sen hade vi språk jag har tyska och vi hade prov det var typ svårt och jag och
björken segade oss x) sen på rasten så hade jag olivia och fanny på oss glidsockar
så vi roopade olivia hjärt joel in i vårat klassrum och dom hade therese som lärare
och hon är fett sur för er som inte vet vem det är och sen trodde vi att hon skulle
komma ut och säga till oss så varje gång efter vi hade skrikt så gled vi in i vårat
klassrum och jag gravade ihjäl mig för det var så sjukt kul men nu lär det ju inte
låta så kul men olivia och fanny vet att det var så fett kul och batti och anders lär
ju trott att vi var cp eller nått som vi höll på haha xD men ja vi är ju cp och det var
ju inge nytt hahah xD puss <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin