fredag = HEEEELG :D

2010-01-29 18:51:12
kategori: Allmänt   [0] kommentera
äntligen helg så sjuk skönt även fast jag bara har varit på skolan tre dagar
den här veckan men endå :D idag hade vi först idrott på skolan och
vi åkte längdskidor på ösk och shit som jag har längtat efter att få åka
men det var typ as jobbigt för jag har inte åkt på typ två veckor haha:P
sen duschade vi på utsiken och sen hade vi lunch och det var as goood
potiatis som jag,majsan,fanny och olivios svullade lite av haha xD
sen hade vi språk lite segt men endå ganska kul :D och nu ska jag och pappa
snart åka in tll stan och hämta mathias som kommer hem från järpen och imorgon
är jag hemma själv så säg till om nån vill hitta på nått kul :D hörs senare <3



mariaa 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin