hejhej

2010-01-09 22:17:41
kategori: Allmänt   [2] kommentera
förlåt för att jag inte har bloggat nått idag
men jag kom hem vid fyra/fem sen åt
vi mat och jag har bara inte orkat :P
min data har slut på batteri och sladden
är hos min mamma och mathias har den
andra :( så det kommer inga bilder från
idagen :( och gustav och john fick man
ju såklart inte träffa :P haha skojja men
jag och Lina underbarast Kardin hade bra
skojjsigt endå :D men imorgon ska jag få
träffa och och förhoppningsvis för jag träffa
lina då med :D men bilder kommer imorgon :D
jag lovar pussis / maria (L)


och gustav jag kommer imorgon men jag
ska åka skidor efter tävlingen och lina
om du läser det här så kanske vi
skulle kunna åka skior efter tävlingen
istället :D det är bara det att jag har
inga pengar på min mobil så det är
därför jag inte svarar på alla era
sms :P


A

Gustav:)

Då får min pappa skicka upp skidorna efter tävlingen om jag kan åka med er?:P

2010-01-10 09:03:27

Det är väl du som är underbar maria? (:

Läser det nu, lite sent.. ^^ Men kul att vi träffades iallafall :D <3

2010-01-10 16:13:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin