hur underbar får man vara ! (L)

2010-01-20 10:40:30
kategori: Allmänt   [1] kommentera
 

-maria jonasson,

 kom alltid ihåg att du har en stor plats i mitt hjärta,
den kommer alltid finnas där för just dig!
varje gång jag ser dig blir jag så glad otroligt glad
du sprider en underbar glädje (;
vi har kännt varandra sedan sex-års-gruppen,
vi blev bättre o bättre vänner genom åren,
i 5, an åkte klassen på en klassresa som var så
jävla rolig, asså dom dagarna med er är en av dom bästa
dagarna i mitt liv! när jag tänker på minnerna jag har med
dig blir jag både tårögd o oerhört glad, hahah nu sitter jag
här o tänker tillbaka o fäller en tår, (: asså maria jag har inte
 tänkt hur jävla mycker du har betytt o betyder för mig, jag
ber så jävla mycket om ursäkt. jag vill att vi ska vara vänner
för all-fram-tid ! om inte jag skulle träffat dig skulle jag gå under ,
jag vill att du ska veta att du betyder så JÄVLA mycket
för mig, och jag menar allt jag säger, även om du tror på det
eller ej, ! <3

 jag älskar dig nu & för-all-fram-tid !

 
olivia nyberg jag älskar dig
av hela mitt hjärt du är bäst
för alltid vi,jag tror aldrig att
jag skulle kunna älska nån så
mkt som jag älskar dig du
lyser upp min dag och gör
den till den bästa någongsin
du är en stjärna min vän !
jag älskar dig så sjukt
mkt !


mariajonasson

     <3

olivia nyberg



olivia

jag älskar dig maria jonasson!! :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-23 21:00:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin