jag vill ha sommar

2010-01-22 10:10:45
kategori: Allmänt   [1] kommentera

haha känner att jag har svullat riktigt mkt nu på
sista tiden så nu har jag slutat med godis och
chips men eller jag får äta lite godis har jag bestämt
HAHA det kommer sluta med att jag äter hur mkt som'
hällst hah nej jag ska inte äta ! sen så tycker jag att
det ska bli sommar,längtar hur mkt som hällst den
här sommaren ska bli den bästa sommaren på
länge :) jag är hemma från skolan idag också
det är inte skojj så om ni har lite att göra han
ni gärna få smsa med mig
nu ska jag ta mig
en dusch och tvätta håret sen ikväll ska jag och
mamma gå till katarina och axel och äta där
mkt trevlig ,och sen imorgon ska jag och
snyggingen anglica gå på bio fast vi  vet
inte vilken vi ska se så det ska jag gå
på deras hemsida och kolla om det finns
några bra filmer aja pussis / maria (L)


Gustav :)

Åsarna 2010 kommer bli bäst :)<3

2010-01-22 15:10:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin