inte ett moln,så långt ögat kan nå ♥

2010-07-02 10:40:35
kategori: Allmänt   [0] kommentera

inte ett moln
så långt ögat kan nå
inte en droppe regn
på flera dar
med en glass i min mun
å i sandaler av plast
går jag i solen
och tänker på dig
ljusblåa dagar
seglar förbi

Sommaren är kort
de mesta regnar bort
men nu är den här
så ta för dig
solen skiner idag
hösten kommer snart
de går med vindens fart
så lyssna på mig
solen skiner
kanske bara idag

vattnet är varmt
och luften står still
jag sitter i skuggan
läser gårdagens blad
snart är det dags
för ett hopp i de blå
få bort sanden mellan tårna
å svalka min kropp

Sommaren är kort
de mesta regnar bort
men nu är den här
så ta för dig
solen skiner idag
hösten kommer snart
de går med vindens fart
så lyssna på mig
solen skiner
kanske bara idag






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin