och hos dig,stannar jag kvar.

2010-07-22 11:56:04
kategori: Allmänt   [1] kommentera




sitter och kollar igenom massa bilder som vi tog på skolan förra året
och shit vad kul vi hade,alla våra skrattanfall när alla trodde vi var störda
och allt ! jag älskar er ni är helt underbara ! <3


idag ska jag i alla fall på stan,först med min bror tror jag.Sen vid halv tre
så ska jag träffa angelica ett tag,sen ikväll åker jag till hennes mamma och
sleepar där tills imorgon då hon fyller år ! :D
puss

åhhh ja hahah fan vad jag älskar er!!!!!!!!!! vi måste ha lika kul om inte mer kul detta år även fast det kommer bli tufft i 8 men det ska vi klara av! :D:D:D:D:D:D:D <333333333

2010-07-22 12:26:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin