ou're here to stay, deep in my heart.

2010-07-08 09:33:59
kategori: Allmänt   [0] kommentera
dagen igår var riktigt naajs,först kollade jag och björken på våran match eftersom
vi inte spelade,sen kollade vi på en till match där laget som vi ska möta idag spelade
och efter det kollade vi på när b-laget spelade sin match,dom vann med 14-0 :P

Efter det stannade jag och olivia kvar på lövsta och spelade lite fotboll och flummade
sen cyklade vi till olivia och hämta myskläder och efter det cyklade vi vidare till mig
och hämtade mina grejer,sen till stan igen och tog bussen till spader dam där alla brudar
väntade på oss.

Så då köpte vi pizza sen drog vi till ida ring och kikade på när spanien - tyskland spelade
och tyskland förlorade med 1-0 :( aja nu ska jag äta frukost men vi hörs.
puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin