imorgon är det ingen vanlig dag ! :D

2010-06-11 19:01:46
kategori: Allmänt   [0] kommentera

olivia får stå för bilden !


dagen har varit bra och det har vädret också.Vid typ halv ett kom
olivia björk till mig sen cyklade vi ner på stan och shit vad mkt fint
jag hittade thitih och ett par shorts på lindex som både jag och björken
köpte mamma ska i alla fall köpa mina imorgon :)
Så vi var på stan till typ fem sen stack jag hem till mamma och packade
lite och nu är jag hos pappa nu har jag precis ätit.Nu sticker jag upp till
min underbara vän Angelica Engström som är här i slandrom !

och imorgon är det ingen vanliga dag för det är maria jonassons
födelse dag iiiiiih vad kul ! :D puss på er alla och ett STORT och underbart
tack till DIG som skickade ett brev till mig idag,du vet vem du är ! :D


pussEn




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin