jag älskar er och min dag har varit bäst ♥

2010-06-13 00:13:16
kategori: Allmänt   [0] kommentera
men äre jag som är bjudarn eller ?! :D
nu är i alla fall min underbara födelsedag slut,och shit vad tråkigt det
är ett år tills jag fyller år igen ! klockan sex kom i alla fall brudarna hit
då åt vi mat sen spelade vi fotboll.Efter det åt vi tårta och sen öppnade jag
paket :D sen kollade vi på beck - i stormens öga,den som jag fick idag också
sen svullade vi,efter det spelade vi fotboll och flummade !


tack för den underbara dagen alla,och för alla sjukt fina sms och alla gratulationer på
fb :D och grattis till Johannes Lundkvist som fyller år idag ! :D


pussEn




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin