dagen vs städning -.-

2010-03-02 15:13:34
kategori: Allmänt   [0] kommentera
kom nyss hem från skolan och det har varit en kul dag,
först hade vi idrott racketspel det var kul jag spelade för
det mesta pingis fett  skojj,sen hade vi bild och jag försökte
hinna göra klart min lägenhet men det gick inte så jag är inte
klar med den x) sen var det lunch och efter lunchen gick vi ner
till badhusparken och det var typ nån blås grejj som man kunde
ställa sig framför och då blåste det hur stak luft som hälls så maja
rammlade när hon hoppade haha xD videoklipp kommer nån gång
i veckan haha xD nu ska jag städa -.- men imorgon kommer min
mobil h a p p y   f a c e :D :D


puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin