hemma.

2010-03-16 20:52:29
kategori: Allmänt   [0] kommentera
kom hem från träningen nyss det var fett kul för vi åkte milen i mörktet så det
var ganska svårt att se men det gick bra,skolan var helt okej ídag utom att vi
fick tillbaka vårat prov idag och fy ... jag får inte svära eller har ''slutat'' för att
det låter så sjukt ful när man gör det aja sen gick jag olivia och ida hem till mig
och hämtade pengar vi gick och små pratade lite om lite viktiga saker sen ner på
stan och jag kollade på nån present till ida älskling som fyller 15 år morgon :)
bara fjortis en dag till haha så vi ska kanske fira henne i helgen vem vet
sen blev sprinten i sveg inställ jag har typ deppat hela dagen :/ men jag
ska åka i sveg igen dagen efter men då äre skate som jag ogillar :/
nu ska jag baaada.


puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin