iiiiiidaaaa älskling <3

2010-03-22 18:14:45
kategori: Allmänt   [0] kommentera
men oj shit vad är jag på för humör igentilgen igår var jag hur
glad som hälls båååde jag och ida och sen när jag var hos ida
så gjorde vi plättar och åt hur många som hälls och sen när
älsklings linnea ringde så garvade vi i fem min bara så där
utan att typ veta vad vi garvade åt haha helt j*vla sjukt !
så jag man kan säga att min dag har varit helt gaaaalen xD
skolan var helt okej idag också först matte/no sen engelska
sen stack jag till ida och flummade med henne och imorgon
åker vi till ååååååre fett med najs att slippa skolan en hel dag
i alla fall nu ska jag baaaada.


haha linnea jag måste få höra det där du spelade in när
ida och jag garvade haha puss på dig sötnoosen min ! <3


puss och kram.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin