ja men såklart

2010-03-03 16:51:00
kategori: Allmänt   [0] kommentera


ja när jag kom hem så trodde jag ju mobilen skulle
ligga på bordet men det gjorde den ju såklart inte
för den kommer imorgon eller den kommer till
östersund idag typ eller var på väg eller nått
så jag ska hämta ut den imorgon innan skolan för
vi börjar 12:00 imorgon :D fett naaaaaaajs :D





skolan var väll helt okej idag först hade vi svenska
typ bokredovisning och test sen efter rasten spelade
vi upp våra tjäser min grupp hade
tre som grisarna
hahah fett skojj,sen hade vi lunch och hanledartid efter
det onsdagsidrott volleyboll det var kul  men det var sista
gången :/  sen gick jag på stan med beidan,olivia och fanny
men beidan och fanny skulle till park och hämta ut mf biljetterna
så då gick jag och fikade med olivia :D fett med myyys :D



puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin