sprint :)

2010-03-11 19:53:14
kategori: Allmänt   [0] kommentera


åh gud så skön dag detta har varit,först vaknade jag vid halv åtta
mindre skönt sen gick vi ner och åt frukost sen vid tio åkte vi till
hudiksvall och kollade på sprinten mathias kom tvåa eller trea i
prologen sen vann han kvartsfinalen och semifinalen sen kom
han fyra i finalen men han har aldrig varit så duktig på sprint
och han kommer fyra i JSM det är ju helt sjukt hur bra han

åkte så idag fick man vara solt synd bara att han inte kom
på pallen för det var så nära men jag är så glad för hans
skull :D nu ska jag kolla på tv men jag funderar på att

stanna här i hudiksvall i stället för att åka hem imorgon
p.g av missa privata skäl och för att det är så roligt att
vara här och det är ju bara JSM en gång per år och
tävlingar är ju varje helg men jag får se hur jag gör :)


puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin