träning.

2010-03-18 17:39:36
kategori: Allmänt   [1] kommentera
fett kul att träna med hanna igår det var ju så länge sedan,dagen idag var
helt okej först hade vi so med torbjörn pärtur (stavning) fett segt och då
skulle vi sitta i grupper och prata om våran inlämninguppgift men det
hade inte björn sagt till oss så min grupp satt typ bara och pratade om
nått annat på den tiden haha sen hade vi no och då skulle vi springa i typ
4 min sen ta pulsen det var fett jobbigt.Sen var jag på stan med maja några
min för vi missade bussen sen gick jag upp till mamma och sen kom pappa
och hämtade mig och nu har jag typ nyss ätit och ska snart på träning :)
vi ska åka 22 km fett kul sen kommer det typ bli mörk och då är det
mkt roligare :)


puss och kram.

Nice site keep it up

2011-02-25 08:11:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin