I don’t wanna be without you ♥

2010-05-21 22:26:46
kategori: Allmänt   [1] kommentera
kom nyss hem efter en underbar dag/kväll,och shit vilket underbart väder !
efter skolan gick jag och olivios på stan och sen stack jag och olivia nyberg
ner till badhusparken där vi träffade hela fotbolls laget ♥ thithi vi spelade
minigolf och jag vann i min grupp (a) sjukt kul vare haha,sen satt vi
kvar där och chillade lite.

Efter det mötte ida,jag och olivia upp olivia björk på stan och sen cyklade vi
hem till mig och åt middag och myyste,sen cyklde vi till parken vid lillsjön
och bara tog det lugge :D (y)



pussEn♥

eemma s

det var jätteroligt efter minigolfen !(;<3

haha <3

2010-05-22 18:05:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin