min helg har varit bäst !

2010-05-03 19:05:31
kategori: Allmänt   [0] kommentera
torsdag : skola sen på kvällen stack jag,ida,olivia nyberg och majsan
till björken,och shit vilken kväll.Helt galet kul ! och en var det inte slut !

fredag : jag,olivia och olivia stack till sladrom och var där
lite sen följde dennis med oss hem till mig och där käkade vi
hamburgare..sen kom ida dit.Efter det stack vi till böööle där
vi  träffade måns sen var vi där hela kvällen och shit..bästa
kvällen på länge.Jag fattar inte hur kul vi hade ! :) Sen sov
ida hos mig.

lördag : ida och jag vaknade upp hos mig sen åkte vi till bruksvallarna
vid åtta tiden.När vi kom fram så åkte vi slalom hela dagen och baaadade
och myste på kvällen.

söndag : ida och jag vaknade upp i bruksvallarna sen åkte vi slalom hela
dagen och svullade massa gott i backen.Sen vid fem tiden tog vi bussen
hem till östersund :(

shit vilken underbar helg,tack alla som var med och gjorde den
oförglömd ! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin