du håller mig kvar i något som jag lämnat för länge sen.

2010-11-14 16:37:48
kategori: Allmänt   [2] kommentera
Är helt slut och jag orkar verkligen inte skriva på mitt i åttan även fast jag
har grymt lite kvar men en då.Vi ska typ åka hem snart så vi får höras
mer imorgon,jag tänker sova direkt när jag kommer hem och i bilen
eftersom vi kollade på skräck film tills typ halv två och sen klev vi upp
vid halv sju.Hörs imorgon och då lovar jag bättre uppdatering.
puss



va med i outfittävling på min blogg!

www.likey.devote.se

2010-11-14 18:34:28

Jag har tyvärr inte haft jätte mycket tid för bloggen senaste veckan, det är därför jag är så fruktansvärt seg på att svara.

Men jag hoppas att allt är bra med dig iallafall? :)

2010-11-15 15:54:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin