Frågestund del 1.

2010-11-07 19:54:21
kategori: Allmänt   [3] kommentera
Hur pass fotointresserad är du,vad använder
du för kamera & objektiv ?

svar : Jag älskar att fota och jag fotar med en
Nikon D60 och med det objektivet som följer med
när man köper den,men jag håller på att kolla på ett
nytt objektiv nu.
Du har jätte fint hår,använder du nått medel eller något ?

svar : Åh tack snälla,och nej jag använder inge medel eller
något sånt.Min mamma har tvättat mitt hår med Redken produkter
sedan jag var liten,och jag använder det fortfarande.Rekommenderar
verkligen dom produkterna,grymt bra !
vart shoppar du helst ? assåa vilka affärer och så ? :)

svar : Jadu jag älskar att shoppa och jag handlar nog
mest på gina tricot och bikbok efter som vi inte har så
många butiker här där jag bor.Men jag har nog inte
direkt någon favorit affär men det är nog dom två
affärerna och kanske HM som jag shoppar helst på :)
ibland laddar du upp bilder typ när du cyklar eller sitter på
en brygga,har du tagit dom bilderna själv med självutlösare,
eller ber du att t.ex någon kompis ta bilderna ?

svar : oftast så sätter jag upp kameran på mitt stativ och
ställer in den på självutlösaren,men ibland ber jag någon
kompis att ta kort på mig.
vart har du köpt mössan på din header ? GRYMT SNYGG !

svar : tack snälla,själv älskar jag mössan och den är grymt skönt.
Jag köpte den på bikbok för ett tag sedan och om jag inte har helt
fel så finns den kvar,i alla fall i den butiken som finns här där jag bor.
vad har du för favoritlåt ? :)

svar : ojdu,jag gillar så sjukt många låtar just nu men mina favoriter
är nog alla dom som finns i Daniel Adams Ray nya aldum '' svart,vitt
och allt där i mellan '' dom är sjukt bra.
varför är du så fin ?

svar : åh tack snälla,jag kan verkligen inte svara på det jag tycker
själv inte att jag är fin.Så jag vet inte. :')

har du kille ?

svar : nej det har jag inte,och jag tror inte att jag har så mycket
tid till att ha en kille heller.I alla fall inte just nu,har ganska mycket
i skolan och träningar och sånt där. :')
vilka bloggar läsare du ?

svar : Jag läser typ alla mina kompisars bloggar och även dom som jag
vet vilka dom är men inte känner.Ibland händer det också att jag klickar
in på isabelles,kissies,kenzas och dom dära. :)

hur länge har du bloggat ?

svar : Om jag inte minns helt fel så tror jag att jag började blogga
någon gång i slutet av femman eller början av sexan,så kanske
2-3 år.Jag tycker fortfarande att det är sjukt kul,lika kul som det
var när jag började. :)

 

 

 

 

 

 

 


felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson http://felliciiaa.blogg.se/

Tack för tipset! tror dock att jag är för sent ute :(

2010-11-07 20:25:56
liindblaads http://liindblaads.se

jag hann inte :(

2010-11-07 20:51:17

fin bild :D

2010-11-08 19:52:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin