Frågestund del 2.

2010-11-08 14:40:54
kategori: Allmänt   [6] kommentera


vart finns det där schampot redken att köpa ? :)

svar : jag köper det på det stället där jag klippte mig
förut och det var på maxime och det finns här i Östersund
men om du inte bor här och inte maxime finns där du bor
så har jag ingen aning :')
hur många unika besökare har du per dag ? :D

svar : bland varierar det ganska mycket men mellan 60 - 80 st
per dag :')

Hur lång är du?

svar : allt för lång,men jag är typ 170 - 172 cm vet inte exakt hur
lång jag är :')
Ska du på lägret i ramundberget? :)

svar : Ja sara det ska jag,älskar verkligen det lägret.
Det ska bli grymt kul att få träffa alla igen,grymt längesedan
sist ! :)
Vad gör du på fritiden?

svar : Jag går i skolan och pluggar,sen tränar jag längdskidor
på hösten/vinter och sen spelar jag fotboll på sommaren.
Sen umgås jag så mycket jag kan med mina kompisar. :)
Vad vill du bli i framtiden?

svar : Just nu vill jag typ vara med i Landslaget och tävla i
längdskidor,eller kanske bli frisör eller fotograf :')
Vilken är din favoritfärg?

svar : jag kan inte att jag har ingen speciellt favorit färg
men jag tycker att lila och turkost är sjukt snyggt och
jag har ganska många plagg som är i dom färgerna :')

Du tränar väl inte för mycke så jag inte hänger med i
vinter va? xD

svar : haha nej cajsa det gör jag verkligen inte,du kommer
åka ifrån mig endå.Så det spelar ingen roll hur mycket jag
tränar :)

är du kär just nu?

svar : kär och kär,nej det är jag inte :)
kommer du fortsätta spela fotboll?

svar : Ja det kommer jag verkligen att göra,jag
älskar att spela fotboll med mitt lag och allt är
helt underbara.Saknar er alla ! <3

vaddå för lång :o jag är 159 bara :$

2010-11-08 15:55:52
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson http://felliciiaa.blogg.se/

Jag har ställt några :D

2010-11-08 17:28:24
Isabella Luther http://isulu.blogg.se/

Bra svar :)

2010-11-08 17:31:31

många frågor du fick! :)

2010-11-08 18:16:55

kul med frågastudn:)

2010-11-08 22:01:16
liindblaads http://liindblaads.se

fRåga, vem av mest besökta gillar du bäst ? vem av mest besökta gillar du mest ?



har du legat på mest aktiva/besökta/kommenterade ?

2010-11-09 16:11:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin