skip this town for a little while.

2010-11-11 22:20:50
kategori: Allmänt   [2] kommentera

Nu har jag och Wilma precis kommit fram till min stuga i Bruksvallarna,nu
ska vi snart bädda och jag ska hoppa in en snabbis i duschen.Skolan idag
varit riktigt kul,vi började vi åtta och då hade vi idrott typ räkneboll,
sen hade vi teori och efter det åt vi lunch.Sen hade vi matte/no
i tre timmar och efter det gick jag hem,men det blev en rolig dag med
grymt mycket skratt.Hörs mer imorgon.puss

LOWA - En musikblogg http://musiklowa.blogg.se/

Hittade en jättebra låt med john mayer. Har du inte hört den borde du lyssna på den. Verkligen bra text osv!



senaste inlägget. Puss

2010-11-11 22:42:03

sv: jaså, ja kanske det! vart hittar jag den då? :)

2010-11-11 22:45:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin