a friend like you.

2011-04-15 17:09:09
kategori: Allmänt   [1] kommentera
Skolan idag var typ as kul,först hade vi tyska i en timme där vi jobbade lite och sen hade vi engelska och då hade vi en ny lärare så vi lärde typ känna han och sen lekte vi nån lek.Efter det åt vi lunch och sen hade vi so där vi gjorde klart en reklamgrej och sen redovisade vi den för klassen,efter skolan vid halv tre så stack jag in till stan och träffade min älskade och grymt saknade vän linnea.Vi gick runt och kikade lite och snackade grymt mycket,sen satt vi oss på torget och åt glass och forsatte att snacka,tack för att du finns linnea !

nej tycker verkligen inte jag heller!

vi får hitta på något innan lovet då du åker eller efter! jag älskar dig vännen min! <3333

2011-04-15 19:29:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin