Boy I think about it every night and day.

2011-04-13 19:59:24
kategori: Allmänt   [2] kommentera
Åt middag med mamma förut och sen dess har jag bara tagit det lugnt och typ läst lite och jobbat matte,nu ska jag lägga mig i soffan och kika på tv,imorgon ska jag nog träffa söta linnea stark jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det ska bli otroligt kul att få träffa henne igen.puss

haha, jag skrev till dig en gång om de va okej om jag tog några fick aldrig nått svar :(

några tar jag från låtar några du har är så sjukt bra.. Förlåt :o jag kan sluta me de (:



iallafall älskar jag din blogg :)

2011-04-13 21:14:14

sv: Okeej, shit sorry ska tänka på de :)

2011-04-13 21:18:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin