why can't you see ? you belong with me.

2011-01-09 19:44:04
kategori: Allmänt   [2] kommentera
Kom hem från ytterhogdal vid sex-halv sju och då gick jag direkt och badade och nu är jag helt slut.
Imorgon är det skola och det känns helt sjukt att lovet redan är slut,men mitt lov har varit underbart
och den här veckan har varit riktigt rolig med massa tävlingar.Idag blev jag tvåa och det blev jag
även då i totalen av alla skidtävlingar som vi har tävlat den här veckan.Nu ska jag packa upp alla kläder
och sen kolla på tv och sen tänker jag sova,hörs imorgonl.puss

Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag har dessutom bara vart medlem i någon timme nu och redan tjänat 50 hela spänn, helt otroligt på bara nån timme!:D



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056

Hopps du blir medlem:)

Tack, kram!

2011-01-10 00:26:02

Loven går alltid så himla fort :P

2011-01-10 00:36:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin