Tell me how could that be.

2011-07-05 11:44:34
kategori: Allmänt   [0] kommentera

Hejhej !
Jag undrar hur många ggr du tränar i veckan och hur hårt du tränar varje gång?
Och hur ser ditt favortipass ut på sommaren respektive vintern?
svar : Nu på sommaren tränar jag nästan varje dag i veckan, brukar oftas vila en dag och ibland tränar jag två gånger per dag.Nån gång i veckan är det intervaller som gäller och ibland stryka eller distanspass.På vintern är det däremot annorlunda eftersom det nästan alltid är tävling på helgerna.Men två-tre gånger i veckan på vintern + tävlingarna då.Mitt favoritpass på vintern är nog att åka skate på skaren i solen när man kan åka i korta träningsbyxor och sport-bh,på sommaren älskar jag att åka rullskidor klassiskt distans.Hoppas du blev nöjd med svaren.puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin