folksam cup

2011-03-13 18:32:44
kategori: Allmänt   [0] kommentera

Kom precis hem från Junsele där folksam cup var,jag är så sjukt nöjd med hela helgen och jag kan inte fatta någonting.Igår tävlade jag först 2,5 km skate och då blev jag sexa,18 sek upp till ettan.Sen vid fyra tiden så startade vi igen men då körde vi klassiskt.Då fick man starta efter den plassering man fick på skaten och så många sekunder efter som man var då,om ni fattar haha.Så jag gick ut 18 sekunder efter linnea som ledde och sen var det bara några sekunder mellan dom som var framför mig.I alla fall så blev jag tvåa och jag grät av lycka när jag kom i mål,jag fattar ingenting och jag tror fortfarande inte att det gick så bra.Och idag på stafetten så vann jag,olle,hedda och elias så den här helgen har varit helt underbar,hoppas ni orkade läsa allt det här haha.
Ska ladda upp bilder från helgen nu så att ni får se,puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin