jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

2011-03-24 16:12:25
kategori: Allmänt   [0] kommentera


Kom hem från skolan vid tre tiden,i morse bade vi som sagt isvak och jag höll på att dö av att se dom andra vara där i och sen var det min tur.När jag väl var i vattnet så hade jag nästan ingen känsel i mina ben,armar och tår och när jag var i vattnet så ställde min idrottsläraren en fråga till mig och efter det fick jag ta mig upp.När jag väl hade tagit mig in så skulle jag av med alla kläder och det var inte så lätt för jag hade ingen känsel i händerna.Sen efter vi hade duschat och sånt så gick vi upp och åt mat sen hade vi no och efter det matte prov.Dagen var i alla fall sjukt kul och jag var skit trött så jag skrattade typ hela tiden haha.puss





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin