make you feel my love.

2011-03-25 21:28:23
kategori: Allmänt   [1] kommentera

Den här kvällen har jag bara pluggat eller ja jag har i alla fall gjort klart min svenska uppgift som jag ska lämna in på måndag,har ju tävling i sveg imorgon så då kommer jag inte hinna göra den.Sen hela söndagen måste jag plugga till svenska provet som är på måndag,ska försöka plugga lite nu ockå innan jag lägger mig.Hörs imorgon.puss

Hej sötnos! Ha en trevlig helg

Förresten Jag reser bort imorgon till Teneriffa så jag kommer vara borta i en hel vecka, så du får ha en underbar vecka i Sverige men fortsätt läs min blogg. <3 Kram Pinklaadyyw, Viktoria! :)

2011-03-26 18:44:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin