foootbooll ♥

2010-05-04 19:58:07
kategori: Allmänt   [1] kommentera


iiiiih nu tänker jag berätta om träningen...det var ganska kul men jag
gillar inte tränaren som vi har,behöver inte säga något namn men hon/han
är sämst men ja..jag tänker ge han en ''chans'' om man säger så.Men jag
älskar örjan för han är BÄST ! iallafall så vi jag träffa min älskade vän
linnea wikström jag älskar dig av hela mitt hjärta,du är bäst ! (y)

Och hela mitt lag och 95:ornas lag också.Jag tyckte träningen var
riktigt kul eftersom det var min första (a)


puss och kram.

älskar dig också vännen min, stan en dag? :'O

eller jag vet, slår rekord på att vara uppe. har sltt vårat förra.. (L)(L)

2010-05-04 21:50:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin