dagen :)

2009-08-27 21:11:42
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hejhej bloggen :)


idag började vi halv nio på skolan som vanligt sen hade vi stationsdag hela dagen det var faktiskt mycket roligare än förra året + att jag fick en bättre grupp olivia björk och ella forsman :) och några till :) efter skolan cyklade ida,jag och beidan hem till ida.Sen var vi där tills mamma hämtade oss och skulle skjussa oss till matchen.Men vi åt också middag hos ida vid tre lite tidigt men vi vill ju inte ha håll :P Vi gjorde nån kyckling,salsa grejj med ris som ni ser på bilderna under :) sjukt gott var det vi är BÄST på att laga mat :) eller ja beidan och ida är jag är typ sämst haha x) sen hämtade mamma oss och skjussade oss till valla där vi skulle samlas sen åkte vi till krokom och spelade match mot KD. Vi vann med 2-1 as bra spelat alla och ett stort + till matilda som stog i mål och ägde hårt ! :) Sen åka vi hem med ida och beidan sen åka jag och mamma på affären sen kom jag hem och har nyss kommit uppp från badkarert :P<3


aja pussis / maria :)<3

  

maaaaaaaten :)<333


  

finast av dom alla, beidan och ida big love till er :)<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin