HEMMA ! :)

2009-08-14 23:54:53
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hejhej alla roliga läsare !


idag är jag på toppen humör,och idag vid fyra kom jag hem från sommarskidskolan i åsarna.Det var så grymt kul där ville inte åka hem :/ Och jag kommer inte träffa dom på lägret på typ as länge inte karin,mathilda och cajsa i alla fall :/ i natt har jag,pontus och cajsa varit uppe hela natten men pontus och cajas har sovit lite men jag har varit uppe exakt hela natten/kvällen så jag är lite stolt att jag satt uppe för jag var grymt trött ibland så då gick jag runt och slog alla med kuddar och drog bort täcken,för så busig är jag.Men jag tror många tyckte det var fett jobbigt :) Först kom killarna in efter maten sen satt vi i vårat rum HP 1 till typ på kvällen eller vi var i alla fall i HP sen senare på kvällen så gick jag mathilda sofia och cajsa till killarnas rum i villan och hällde på jord och mossa i deras sängar hahah sjukt kul.Det var på första kvällen sen körde vi ju massa jobbiga pass men det orkar jag inte skriva om.Sen igår när det var sista natten så hade killarna hett massa bödsmulor i hela våra sängar och madrasser så det var inte så kul så då gick jag mathilda,sofia och cajsa in i detas rum i villan och hällde över massa salt,peppar och kryddor i detas sängar x) Sen i natt så låg vi och pratade och fikade 3 gånger hahah chkladbollar,mackor och spelade kort + att jag och karin diskade också då tyckte jag att vi var duktig :) Sen efter sista passet åt vi mat,städade,åt godis.Jag åkte i samma bil som per,niklas och pontus sjukt kul.Sen när jag kom hem så somnade jag i 4 timmar i sängen sen vaknade jag av att mathias kom in och väkte mig :/ så jag är grymt trött nu så jag ska sova nu men jag laddar upp  bilder i morgon och då ska jag säda mitt rum då ska ni få se det också men nu säger jag godnatt :) och + att här hemma i rummet finns det inga myggor :) godnatt !



h e j  s v e j s  l i n g o n  f e j s



xoxo maria :]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin