skolan :)

2009-08-25 17:13:35
kategori: Allmänt   [1] kommentera
hejhej bloggen !



dagen har varit skojj skolan började vid halv nio med brännbolls tunering.Först
spelade vi mot sidney vi förlörade med 63-65 :/ men vi vann mot peking med
65-63 hahah tycker att siffrorna var ganska kul efter som vi vi förlorade först och
sen vann :PSen efter lunchen tog vi bussen till GB och gick i nån grotta fast jag ville
inte men nu ville jag typ gå haha men aja.Sen tog jag och olivia nyberg bussen hem
 till henne så jag var med ida och henne lite sen hämtade mamma mig vid tre.Nu är jag
 typ sjukt trött och orkar därför inte gå på träningen + att vi kommer ha
två matcher och träningar i vecka så det får räcka.Som sagt saknar jag åsarna :/
och alla som var där :/ Men vi syns ju snart i vinter :)<3 älskar er alla nu tror jag att
jag ska ta och lägga mig lite pussis /maria :)

Gustav:)<3

Saknar dig med:)<33

2009-08-25 17:21:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin