snart yran ! :)

2009-08-01 19:10:51
kategori: Allmänt   [0] kommentera
nu är jag här hemma hos olivia trodde inte jag skulle hinna sitta vid datan nått mer innan mer det gjorde jag :)
hon skulle äta nu så då kunde  jag sätt mig :) så snart ska vi cykla in till stan det kommer bli sjukt kul :)
och sen efter lady gaga ska jag em och sova typ 3-4 timmar sen åker vi till stockholm big love ! :)
men aa idag var vi och kollade på EMD i badhusparken sjukt snygga killar haha och bra är dom också :D
sen åkte jag hem och åt mat sen in till stan igen och nu är jag hos olivia :D
känner att den här kvällen kommer bli bäst ! :D

aja nu ska jag gå ner till olivia sen ska i cykla så ha det så bra för jag kommer ha det BÄST ! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin