stugan :)

2009-08-05 14:52:19
kategori: Allmänt   [0] kommentera


olivia björk happy face ! :)



mina älsklingar :)



ida spillde sprite över hela sig x)



olivia nyberg :)




fick ju nästan inget vanligt kort på ida som vanligt :/



baaaaaaad



ida vann ju som vanligt ! :) 



 nu har jag kommit hit upp till stugan det tog nästan 4 timmar :O segt vare ! igår kom jag hem från stockholm jag ville inte åka hem vi hade så sjukt kul där uppe på stan och grönan :) och sjukt många minnen fick vi. Jag köpte ganska mycket kläder ungefär 14 plagg :) Jag kommer nog lägga in bilder på kläderna när jag kommer hem.Måste säga att yran var bäst fast när lady gaga började stog vi längst fram men blevmosade så några vakter fick lyfta över oss och då tappade jag min handväska med min mobil och tre jackor :/ men jag fick tillbaka den sen som tur var ! :D
och snart ska jag ut och rida med olivia elffors det blir skojj känner inte henne så väl men det kommer jag nog göra efter dom här 3 dagarna :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin