23 juli

2009-07-23 22:07:01
kategori: Allmänt   [1] kommentera
 

idag sprang jag blå/vita på ösk med ida olivia b fanny linnea w.Jag tyckte vi var sjukt duktig som stack ut och gjorde det hoppas det blir av nån fler gång :) Sen åkte jag hem för angelica fyller år grattis till henne,så då kom dom och hämtade mig så jag trodde typ dom skulle stanna tills på kvällen men typ när vi kom upp så öpnade angelica presentera som hon fick av mig sen gick dom in och hämtade en tårta och sen åkte dom hem :/ så jag han kanske vara där max 15 min.Det tyckte jag inte var kul ! När jag kom hem så skulle mathias in till stan och köpa en ny mobil så då följade jag med han sen tog vi bussen hem 18:30 och nu har vi nyss kollat på en beck film och ska snart börja kolla på den nyaste wallander :) puss på det hejdåå :)



h e j  s v e j s  l i n g o n  f e j s


xoxo  maria :D


nu tog jag olle style :)

ollibolli

haha my style (y)



älskar dig<3

2009-07-24 21:04:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin