:)

2009-07-24 22:59:54
kategori: Allmänt   [0] kommentera

jag har frågestund fråga vad du/ni vill!




nu har jag nyss kommit in,jag har spelat fotboll med mamma och mathias haha sjukt kul.Innan det var det mat&träning och imorgon är det träning 12 jag tror nog jag ska på den även om jag sa att jag inte orkade så,ne nu måste jag träna mer fotboll känner jag.Min kondition är det inge fel på nu,efter som jag har kommit igång med träningen så nu ska jag inte lägga av.SKÄRPNING MARIA ! Träningen var ganska kul det bli ju lite gott skratt som vanligt + att vi fick våra efterlängtade tränigsställ :D Dom som var så seg så vi hade dom inte i enköping och inte på stosjöcupen :/ aja nu har dom kommit i alla fall,tur det ! Nu ska jag sova jag är sjukt trött och vi har ju träning imorgon óch jag ska typ vara med ida och ollibolli puss puss och godnatt ! :D<33





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin