ida och olivia :D<3

2009-07-26 19:42:07
kategori: Allmänt   [0] kommentera
idag har jag varit med olivia och ida vi har varit här i slandrom hos mig :) haha haft mycket mycket skojj !
ni kanske får se ett videoklipp sen om otekniska maria ska försöka få in det på bloggen hhahah x)
Nu berättar jag vad vi gjorde.Först kom olivia hit vid tolv så då kollade vi på typ halva beck - spår i mörkret .Sen kom ida och då gick vi ut och spelade fotboll och gjorde lite video inlägg haahha men det bästa videoinkägget var igår på lövsta hahahah,det är de ni kanske ska få se.Aja sen gick vi in och kollade klart på beck filmen och fikade lite,När den beck filmen var slut så kollade vi på beck - the money man hahah kul kan man ha med en mordfilm haha.Sen gick vi ut och cyklade och gjorde mer saker.Och nu åkte dom nyss hem :/ men vi ses ju imorgon :D:D:D nu ska jag kolla på beck hahah puss puss :D



h e j  s v e j s l  i n g o n  f e j s

xoxo maria
<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin