!

2009-05-20 23:34:35
kategori: Allmänt   [0] kommentera




idag har min dag varit kul,men i alla fall så hade vi svenska språk & idrott idag det har varit en ganska okej dag faktiskt :D
efter skolan satt jag och väntade på pappa i regnet för vi skulle träna.Men det regnade så mycket så jag ska typ träna imorgon istället.Men när jag kom hem hade pappa köpte en ny data den var jätte liten,men vi bestämde att jag skulle få pappas data så nu är jag sjukt glad.För min andra data var typ konstig och det fick int eplats någontingpå den men nu så har jag ÄNTLIGEN fått en egen bra data :D sen åkte jag och mamma till busstorget och hämtade mathias för han kom med bussen.Så vi skujssade hem honom sen åkte vi till eva mammas kompis som fyllde 50 och det gjorde hennes man också så då var det ''fest''.Mycket mat och mumsigt.Det var riktigt roligt asså det måste jag säga !
imorgon ska jag vara med olivia nyberg och några fler eller jag vet inte hur det blir men jag tror i alla fall att det blir så.
puss så länge ! :D



LÄNGTAR TILL DEN 25 JUNI DÅ SKA JAG OCH MITT FOTBOLLSLAG TILL ENKÖPING ! :D<33333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin