lördag (:

2009-09-19 22:21:24
kategori: Allmänt   [1] kommentera
hejhej bloggen (: idag vaknade jag halv nio och sen klockan tio åkte jag och mamma till lillänge och köpte tre par skor till mig happy face sen  åkte vi till ås dör jag skulle spela fotbolls match mot dom.Vi spelade grymt bra och vann med 4-2 så vi vann ÖP liret :) Sen åkte jag hem och duschade och åt lunch.Sen skjussade mamma mig till ida och sen kom hennes pappa och hämtade oss och skjussade oss till lövasta där vi spelade lite fotboll,Sen vid halv sex kom fannys pappa och hämtade oss och då åkte vi till tacobaren där vi skulle äta mat med hela fotbollslaget det var grymt kul med massa skratt.Sen efter maten så gick jag erika,fanny,matilda,julia,linnea och några till lite på stan och kollade lite sen gick vi tillbaka till tacobaren där några hade stannat.Sen ringde fannys pappa till en taxi så då åkte vi en buss-taxi till lövast med massa ljus i och musik.Sen stannade vi på lövsta från kanske åtta till halv tio och hade så sjukt kul asså jaa tjejer nästa år då jävlar ska vi ha kul (: För det var ju sista matchen idag på hela året :/ aja nu kollar jag på film och imorgon ska jag städa och göra läxor men vi hörs imorgon pussis / maria :)(LL) juste grymt bra spelat igen tjejer och tack mickis för hjälpen (: <3

bilder på mina skor och från dagen kommer imorgon (:

hahaha, det va så sjukt grymt kul ! :D <333

BRA SPELAT MARIA. :)

snygga skor !

2009-09-20 12:13:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin