bååt rääjzzet

2010-04-30 19:23:07
kategori: Allmänt   [0] kommentera







hejhej, bloggen :D
björken här och jag ska gästblogga!:D
hehehe.
vi har precis nyss kommit hem innan för familjen jonassons port.
nu håller dennis på att laga hamburgare till mig,olivia, maria och till dennis såklart ;)
det ska bli mumsigt filibaba :D
ska jag berätta lite om "the day"
okej det gör jag.
först vaknade vi typ kl ja det var iaf tidigt men ja typ åtta, i think or something like that ;)
ja då låg vi i min säng och myyste och höll på att spela bt och sådana grejer.
sedan traskade vi upp och tog fram frulle och åt.
nu orkar jag inte skriva någe mer för jag skriver så himla seegt!
aja vi inhandlade lite kläder oxå :))))) haha.
en nike jacka blev det för mig.
aja nu ska vi käka lite hamburgare.
så byee byee.
:DDDD
happyface.

puss o kram oliviaa





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin