dag 11 - mina syskon.

2010-12-16 13:02:55
kategori: Allmänt   [2] kommentera
Jag har bara ett syskon och det räcker för mig,även om det skulle vara
lite gulligt att ha en lillasyster eller lillebror.Men min bror heter i alla
fall Mathias Jonasson och åker längdskidor precis som jag och han
har gjort det sen han var liten.Han är bäst och jag älskar han även
och vi kan busa med varandra riktigt ofta.Han bor i Järpen och går
skidgymnasium där.Jag saknar han riktigt ofta men på vintrarna så
ses vi nästan varje helg eftersom det är skidtävlingar och så.
puss

sv: jadå ;) , jag lägger till dig under länkar på min blogg, då stannar jag kvar här varje dag :-)

2010-12-16 13:09:54

hejsan, vilket fin blogg du har!

allt bra? :)

2010-12-16 13:25:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin