dagen :)

2010-02-08 17:02:03
kategori: Allmänt   [0] kommentera
haha gud så kul dagen har varit men jag var sjukt trött
eftersom jag låg först och smsade med olle och sen pontus
sen kunde jag inte sova xD men i alla fall så hade vi matte
först sen no och nu ska vi ha börja med sex &  samlevnad
på våra lektioner så då kollade vi på hipp hipp hora haha
as bra film och alla garvade typ hela tiden :) sen flummade
vi runt på rasterna och sen på engelskan så hade vi ingen
lärare så vi slutade typ vid tio över ett men jag majsan,fanny
& olivios var typ kvar på skolan och flummade runt till två :)
sen gick vi med kasper till stan och försökte få ner han i
snön men vi lyckades i alla fall 2-3 gånger medans kan
fick ner olivia nyberg & majsan hela tiden haha fett kul
dag,bilder kommer sen :D puss <3



mariaa 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin