In the morning I'll be with you,but it will be a different kind,

2011-07-19 14:37:22
kategori: Allmänt   [2] kommentera
Klev upp halv sju och sen cyklade jag till step in, när jag hade städat klart så gick jag ut på gräsamattan
och solade,fortfarande sjukt varmt när solen är framme.Ska sola ett tag till sen drar jag ner på step in
och tränar.puss

Olivia

Hej igen:) eftersom du inte har svarat på min fråga som jag skickade tidigare så tänker jag fråga igen;) Hur många timmar i veckan tränar du nu på sommaren? och håller du på med någon annan sport än skidåkning?:D

2011-07-19 22:44:33

Måste få veta, var är den där stickade tröjan från? galet fin är den!

2011-07-25 22:00:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin